بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پشت پرده مسائل دو روز گذشته استقلال

مجتبی جباری هافبک استقلال که از همان ابتدا سر ناسازگاری با مدیران و مربیان و بازیکنان استقلال داشت و یک خط درمیان هم مصدوم بود و بازی نمی کرد اما پولش را تمام و کمال و زودتر از دیگران می گرفت روز شنبه خیلی خودسرانه و خودجوش! در مقابل مربی خود برای چندمین بار ایستاد و تمرین را تعطیل کرد.

به گزارش «تابناک»، حال باید پرسید، چرا بازیکنان
استقلال در چنین شرایط حساسی، تمرین تیم خود را نیمه کاره رها می‌کنند؟ آیا آنان مسئولیت پذیر نیستند و یا وعده‌های عمل نشده مدیران باشگاه آنان را از این تیم دلزده کرده است؟!

حوادث دو روز گذشته
استقلال در نوع خود جالب و در عین حال سوال برانگیز بود ، ابتدا مجتبی جباری تمرین را تعطیل کرد، سپس فتح الله زاده را خواندیم که گفته بود جباری را دوسال محروم می کند ! جباری ، چند ساعت بعد طی مصاحبه ای اعلام می کند که فتح الله زاده مقصر نیست ! مقصر هیئت مدیره است که پول بازیکنان را نمی دهد ! سرانجام روز بعد جباری به تمرین می رود و با حاجی آشتی می کند! و همراه تیم به ازبکستان می رود ! با نگاه بد بینانه به این مسائل ناخودآگاه ذهن بعضی ها را به این نکته معطوف می کند که شاید پشت پرده سناریو ای وجود دارد .

عباسی وزیر ورزش وجوانان امروز طی مصاحبه ای درباره آخرین شرایط مدیریت باشگاه‌های
استقلال و پرسپولیس گفت: اگر نیاز به تغییرات باشد برای اصلاح و بهتر شدن ممکن است اقداماتی صورت گیرد.

حرفهای وزیر ورزش در مورد تغییر احتمالی مدیریت
استقلال و در کنار آن دیدار احتمالی ! سید احمد رسولی نژاد رئیس هیئت مدیره با قلعه نوعی و حوادث دو روز گذشته استقلال را و مصاحبه های گوناگون مدیر آبی ها را کنار هم بگذارید تا بیشتر به این مسائل پی ببریم .

مجتبي جباري در خلال تمرين ظهر شنبه چنان سراغ مديرعامل غايب (فتح‌ا...‌زاده) را گرفته بود كه مشخصا به همه و به ويژه رابطين مستقيم مديرعامل با محل تمرين بفهماند كه هدفش از به راه انداختن اين اغتشاش آرام كسي نيست مگر فتح‌ا...‌زاده. آنجا كه علي فتح‌ا...‌زاده هم به محض شنيدن اين جملات مصاحبه كرد (كه ديروز هم تيتر خيلي از نشريات شد) و گفت كه يكشنبه به تمرين مي‌روم و لخت مي‌شوم تا همه مرا ببينند!»‌ اين ديالوگ غيرمستقيم البته پيش از آتش بس مصلحتي بود كه ساعاتي بعد رخ داد و هر دو نفر حمله به ديگري را آن هم به شكل خجالت‌آوري تكذيب(!) كردند.


 سوال اينجاست مجتبي جباري كه تحت هيچ شرايطي حاضر به تغيير مواضعش نيست چطور حاضر شده عصر همان شنبه بگويد كه منظورش فتح‌ا...‌زاده نبوده است ! از سوي ديگر با نگاهي به مصاحبه فتح‌ا...‌زاده در مي‌يابيم كه جباري از همه اعضاي تيمش بيشتر پول گرفته است و اين مي‌تواند به معني اين باشد كه جباري هر بار لب به اعتراض گشوده با دريافت بخشي از مطالباتش ساكت شده وگرنه چه دليلي داشته كه او طلب اين فصل و فصل پيشش را دريافت كند و به استناد مصاحبه فتح‌ا...‌زاده بيشترين دريافتي را از
استقلال داشته باشد. مگر او بيش از سايرين بازي كرده يا خونش رنگين‌تر است؟

 كسي چه مي‌داند اما بي‌شك در حدفاصل تمرين ظهر شنبه و مصاحبه شنبه شب جباري با مهر اتفاقاتي رخ داده كه البته اسباب چرخش 180 درجه‌اي مديرعامل و البته جباري(!) را فراهم ساخته است.

دکتر فتح اله زاده هم جواب این مهربانی پسرانه را با نوازشی پدرانه داد و همه چیز به خیر و خوشی تمام شد تا از این به بعد به چشمان خودمان هم اطمینان نکنیم.

استقلال نه تیم فتح الله زاده است و نه تیم جباری بلکه هویت همه اینها از استقلال است و دل ما به حال این اسم بزرگ و این باشگاه بزرگ می سوزد که به این راحتی اسیر و بازیچه منافع یکی دو نفر شده است.

در ضمن هواداران
استقلال نگران بازی فردای این تیم نباشند ! چون فتح اله زاده در برنامه 90 صراحتا اعلام کرد که اگر صعود نکنیم اتفاقی رخ نمی دهد !؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 2 / 1391برچسب:استقلال,فتح الله زاده,جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com